Monday, June 2, 2008

cerita pendek..hujung minggu...

kejap jakan dah selasa....masa mmg cemburukan kita...saat kita ternantikan sesuatuu....lambat saja ia berjalan...saat kita sibok...cepatnya ia berlalu....MASA ITU EMAS.....satu ungkapan yg di cipta....malah masa menentukan perjalanan hidup kita.......

*2 hari lepas..aku pegi Ipoh hantar anak sedara balik Cameron Highland....then ingat nak trus
pegi kenduri..tp tak jadi..makan di Ipoh ja...mee rebus ramli....tingat zaman aku keje RHB kat ipoh dulu..sll makan kat situu...tak sedap..tp famous....taktau knapa......

*630 anak sedara blk..aku ngan wife jalan2 kat jusco ipoh...ermm...tau aritu saja aku habis RM500 ya....beli gelang kristal utk aku n wife...n beli seluar anak....licin...tapi takpa sekali sekala.....hahahaa...jgn sampai ikat perot sudahh......

*sambil ayu shoping...tuttt.....aku ngan danish sempat mkn kat secret resepi depan tu ja....wah danish mcm daddy la..suka mkn cheese cake....mmg best ...

and daddy just have a carrot slice...
sedapnyaaa




* sesekali keluar jalan dgn anak bini mmg
seronok...buat plak keluar shoping....mmg aku suka..habis duit kerna anak bini tak kisah janji hepi...

so..selagi kita mampu bahagiakan mereka yang kita sayang...lakukan..agar kelak kita tak menyesal dek kerana tindakan kita sendiri....setuju kan?..sapa nak jawab....

1 comment:

AYU said...

betull tuuu... duit yg habissss.......... waaaaaaaaa... tapi yg nak tunai kan janji yg kat abg.. jom p kl.. bli kat abg plak!